תנאי אחריות

 תנאי אחריות על המוצרים.

מזרון-
1 החברה אינה אחראית לכל נזק שיגרם למזרן כתוצאה משימוש רשלני ו/או בלאי.
2 אחריות זו היא על מערכת הקפיצים בלבד.
3 במזרונים ללא קפיצים האחריות הינה על ליבת הספוג בלבד.
4  החברה אינה מתחייבת להחליף את המזרן אלה לתקנו במידת הצורך.
5 הובלת המזרן מבית הלקוח ובחזרה תבוצע ע"י הלקוח או לחילופין תשלום עבור ההובלה לפי מחירון הובלות.
6 האחריות אינה תקפה לכל השכבה החיצונית הכוללת בדי ריפוד, תפירות וידיות נשיאה.
7 במידה ותיקון המזרן יחייב החלפת בד, החלפת הבד תבוצע ע"ח הלקוח.
8 תלונה על פגם בבד המזרן יש לשלוח בתוך 7 ימים מיום הרכישה.
9 האחריות תהיה תקפה רק בהצגת חשבונית קניה.
10 מזרון דו צדדי חובה להפוך ולסובב אחת לחודש.

ספות נוער-

 
1 החברה אינה אחראית לכל נזק שיגרם למיטה כתוצאה משימוש רשלני ו/או בלאי.
2 אחריות זו היא על מערכת הקפיצים של המזרן בלבד.
4  החברה אינה מתחייבת להחליף את המיטה אלה לתקנו במידת הצורך.
5 הובלת המיטה מבית הלקוח ובחזרה תבוצע ע"י הלקוח או לחילופין תשלום עבור ההובלה לפי מחירון הובלות.
6 האחריות אינה כוללת את הבד העוטף את המיטה.
8 תלונה על פגם בבד המיטה יש לשלוח בתוך 7 ימים מיום הרכישה.
9 האחריות תהיה תקפה רק בהצגת חשבונית קניה.

 


דף הבית טלפוןwazeפייסבוק